Viie päeva jooksul teeme iidseid praktikaid, mis on kohandatud sobivaks tänapäeva inimese kiire elutempoga. Anname puhkust kehale jooga asanatega, lõdvestame meeletasandi läbi meditasiooni ning puhastame organisimi hingamisharjutuste abil(pranayama, Sudarshan Kriya).
Õpetaja: rahvusvahelise fondi Art of Living õpetaja Juta Tani.
Koht: „Hingeruum”, Aida 5 – 305, Pärnu
Registreerimine: juta.tani@mail.ee, 56482596
Osalustasu: 55.- , üliõpilastele, pensionäridele ja töötutele 40- , kordajatele 20.-.
Tasumine:
Osalustasu palume kanda OÜ Art Of Living Education pangaarvele 221044867486 (Swedpank) – märksõnaks Baaskursus Pärnus ja Teie nimi.
Tasumine on võimalik ka kohapeal sularahas.
Aeg: 06.-09.detsembril 2012
N. 19.00 – 22.00
R. 18:00 – 22.00
L. 10:00 – 16.00
P. 10:00 – 16.00
Palume kindlasti arvestada sellega, et osalemine on vajalik kõikidel päevadel!
Kursus koosneb teoreetilisest osast ja praktilistest harjutustest. Palume Teid riietuda mugavalt, võtta kaasa pudel gaseerimata veega, joogaalus (matt) ja lõõgastumise tarbeks tekk.
Kursuse läbinud on täheldanud:
– stressitaseme vähenemist
– rõõmu ja entusiasmi suurenemist
– effektiivsuse ja töövõime suurenemist
– enesehinnangu kasvu
– tervise ja enesetunde paranemist
– suhete paranemist teistega
– teadlikkuse ja tajuselguse suurenemist
– vananemisprotsesside aeglustumist
Kursusel praktiseeritava hingamistehnika – Sudarshan Kriya – mõju on uurinud India Rahvusliku Vaimse Tervise ja Neuroteaduse Instituut. Tulemused on julgustavad:
· EEG tulemused näitavad, et Sudarshan Kriya abil saavutatakse pingevaba erksuse seisund.
· Väheneb vere kortisooli (stressihormoon) ja laktaasi (stressi indikaator) tase organismis.
· Väheneb depressioon ja ärevus.
· Immuunsüsteem tugevneb.
· Kolesterooli sisaldus veres langeb.
· Ajutegevus aktiveerub ja keskendumisvõime paraneb.
· Vereringesse moodustub rohkem loomulikke antikehi.
· Taastuvatel vähihaigetel suureneb T-rakkude hulk.
Olete kõik teretulnud!
Huvitav on teada, et:
On tõestatud, et rohkem kui 80% toksiinidest ja jääkainetest viiakse kehast välja hingamise abil, kuid enamus inimesi kasutavad vaid 30% oma kopsude mahust. Hingamispraktikad, sealhulgas Sudarshan Kriya, võimaldavad palju effektiivsemalt kopse kasutada ja kehast toksiine jääkaineid eemaldada, tuues kaasa teadlikkuse ja taju selginemise.
Sõltumatud uuringud on näidanud, et Sudarshan Kriya ja sellega kaasnevad praktikad:
– alandavad stressitaset vähendades kortisooli hulka (“stressihormoon”)
– mõjuvad positiivselt immuunsüsteemile
– alandavad kolesterooli taset
– vabastavad muretsemisest ja depressioonist (nii alg- kui süvastaadiumis)
– aktiveerivad ajufunktsioone (sh suurendavad meele keskendumisvõimet).